היה מאוד מהיר יחסית ומנהלות הHR היו מאוד נחמדות.
לאחר ראיון HR טלפוני ראשוני הייתה מטלת בית קצרה יחסית בעיקר כדי להכיר את המערכת ושעזרה גם לראיונות הבאים
לאחר מכן היה עוד ראיון עם ראש הצוות בארץ ומעבר על המערכת, ובשלב שאחר כך ראיון עם מנהל הCSM בארה"ב
שאלות מתוך הראיון
1) מה היית עושה עם לקוח שכבר שילם על מנוי שנתי אבל אחרי 3 חודשים רוצה לבטל
2) מה היית עושה עם לקוח שמתקשר אבל רק רוצה "להוציא קיטור" ובפועל זה לא ישנה מה תגידו לו
3) מה הבוס/ית הקודמ/ת שלך היו אומרים עליך
4) נקודות חוזקה וחולשה שלך